Obědy se vybírají, objednávají a odhlašují pomocí aplikaceiCanteen. Přihlašovací údaje jsou shodné s přihlašovacími údaji do školního informačního systému.
Kontakt na jídelnu
Výdej obědů zajišťujeme ve spolupráci ze školní jídelnou Sokolská, která se nachází na konci Sokolské ulice po levé straně ve směru z nám. I.P. Pavlova a je odloučeným pracovištěm ZŠ u sv. Štěpána, Štěpánská 8, Praha 2. V případě dotazů se obracejte přímo na školní jídelnu:
Telefon | +420 224 262 152 |
---|---|
jidelna@zs-stepanska.cz | |
Web | www.jidelnasokolska.cz |
Adresa | Sokolská 6, 120 00 Praha 2 |
Vedoucí školní jídelny | Jakub Buček |
Referentka pro stravování | Dana Jinderlová |
Přihlášení ke stravování
Přihlášku ke stravování vyplňují pouze noví strávníci, kteří se zde ještě nestravovali. Podepsanou přihlášku odevzdají v kanceláři SPŠE Ječná. Po zadání přihlášky do systému školní jídelny získá strávník automaticky přístup do aplikace iCanteen pro objednávání obědů. Na e-mail, který je uvedený v přihlášce, mu bude zaslán jeho variabilní symbol pro platbu stravného.
Přihláška ke stravováníCena a placení obědů
Cena jednoho oběda pro žáka | 38 CZK |
---|---|
Cena jednoho oběda pro zaměstnance | 76 CZK |
Ceny platí od 1.9.2023, pro placení obědů si můžete zvolit jednu z následujících možností:
Platba inkasem
Pro nastavení inkasa je nutné dát souhlas s platbou inkasem na účet školní jídelny: 38234021/0100. Částka za obědy na následující měsíc se inkasuje 1x v měsíci vždy k 20.dni předcházejícího měsíce. Strávníci mají automaticky objednané obědy číslo 1 pro všechny pracovní dny v měsíci. Tyto objednávky je možné změnit nebo odhlásit.
Platba převodem
Pro provedení platby převodem z bankovního účtu je nutné použít variabilní symbol a číslo účtu, které obdržíte e-mailem nebo telefonicky. Jakmile dojde platba na účet, bude strávníkovi připsána na jeho konto. Objednávky se nevytvoří - je třeba vytvořit ručně. V případě, že strávník nebude mít v daný den provedenou objednávku, nemá v tento den nárok na oběd, i když má peníze kontě.
Platba v hotovosti
Pouze ve výjimečných případech v kanceláři školní jídelny v době od 12:00 do 14:00 hod.
Objednávání/odhlašování obědů
Objednávky/odhlášení lze provádět pomocí aplikace iCanteen nejpozději den předem do 14:00 v rámci uvedeného jídelníčku a podle stavu Vašeho konta. Výjimečně je možné odhlásit oběd telefonicky, nejpozději do 6:00 v ten samý den (lze využít i záznamník).
Výdej obědů
Obědy se vydávají v pracovní dny od 11:45 do 14:30 v aule školy. Při odběru je nutné mít předem vytvořenou objednávku a prokázat se u výdeje platnou čipovou kartou. Při zapomenutí nebo ztrátě karty si musí strávník zajistit u školního správce IT vydání nové karty. Tu je možné použít k odběru obědů po 60 minutách od jejího vydání.
Ukončení stravování
Žáci při standardním ukončení 4.ročníku budou automaticky odhlášeni a případný zůstatek ze svého konta obdrží zpět na bankovní účet, ze kterého byly peníze zaslány. Ostatní strávnici a žáci ukončující studium v jiných případech jsou povinni se telefonicky nebo osobně odhlásit v kanceláři školní jídelny.