Informace o stravování

Obědy se vybírají, objednávají a odhlašují pomocí aplikaceiCanteen. Přihlašovací údaje jsou shodné s přihlašovacími údaji do školního informačního systému.

Přejít do aplikace iCanteen

Kontakt na jídelnu

Výdej obědů zajišťujeme ve spolupráci ze školní jídelnou Sokolská, která se nachází na konci Sokolské ulice po levé straně ve směru z nám. I.P. Pavlova a je odloučeným pracovištěm ZŠ u sv. Štěpána, Štěpánská 8, Praha 2. V případě dotazů se obracejte přímo na školní jídelnu:

Telefon+420 224 262 152
E-mailjidelna@zs-stepanska.cz
Webwww.jidelnasokolska.cz
AdresaSokolská 6, 120 00 Praha 2
Vedoucí školní jídelnyJakub Buček
Referentka pro stravováníDana Jinderlová

Přihlášení ke stravování

Přihlášku ke stravování vyplňují pouze noví strávníci, kteří se zde ještě nestravovali. Podepsanou přihlášku odevzdají v kanceláři SPŠE Ječná. Po zadání přihlášky do systému školní jídelny získá strávník automaticky přístup do aplikace iCanteen pro objednávání obědů. Na e-mail, který je uvedený v přihlášce, mu bude zaslán jeho variabilní symbol pro platbu stravného.

Přihláška ke stravování

Cena a placení obědů

Cena jednoho oběda pro žáka38 CZK
Cena jednoho oběda pro zaměstnance76 CZK

Ceny platí od 1.9.2023, pro placení obědů si můžete zvolit jednu z následujících možností:

Platba inkasem

Pro nastavení inkasa je nutné dát souhlas s platbou inkasem na účet školní jídelny: 38234021/0100. Částka za obědy na následující měsíc se inkasuje 1x v měsíci vždy k 20.dni předcházejícího měsíce. Strávníci mají automaticky objednané obědy číslo 1 pro všechny pracovní dny v měsíci. Tyto objednávky je možné změnit nebo odhlásit.

Platba převodem

Pro provedení platby převodem z bankovního účtu je nutné použít variabilní symbol a číslo účtu, které obdržíte e-mailem nebo telefonicky. Jakmile dojde platba na účet, bude strávníkovi připsána na jeho konto. Objednávky se nevytvoří - je třeba vytvořit ručně. V případě, že strávník nebude mít v daný den provedenou objednávku, nemá v tento den nárok na oběd, i když má peníze kontě.

Platba v hotovosti

Pouze ve výjimečných případech v kanceláři školní jídelny v době od 12:00 do 14:00 hod.

Objednávání/odhlašování obědů

Objednávky/odhlášení lze provádět pomocí aplikace iCanteen nejpozději den předem do 14:00 v rámci uvedeného jídelníčku a podle stavu Vašeho konta. Výjimečně je možné odhlásit oběd telefonicky, nejpozději do 6:00 v ten samý den (lze využít i záznamník).

Výdej obědů

Obědy se vydávají v pracovní dny od 11:45 do 14:30 v aule školy. Při odběru je nutné mít předem vytvořenou objednávku a prokázat se u výdeje platnou čipovou kartou. Při zapomenutí nebo ztrátě karty si musí strávník zajistit u školního správce IT vydání nové karty. Tu je možné použít k odběru obědů po 60 minutách od jejího vydání.

Ukončení stravování

Žáci při standardním ukončení 4.ročníku budou automaticky odhlášeni a případný zůstatek ze svého konta obdrží zpět na bankovní účet, ze kterého byly peníze zaslány. Ostatní strávnici a žáci ukončující studium v jiných případech jsou povinni se telefonicky nebo osobně odhlásit v kanceláři školní jídelny.